Bevara blondinen

Dagen har varit fin måste jag säga och ack så effektiv! Klev upp tidigt och red i ridhuset innan jag skulle möta grabbsen på skolan, tror alla vi var lite sletna idag men efter lunch kom vi igång bra och fick ihop en snygg power point till morgondagens seminaruim! Sedan gav grabbarna upp runt fyra tiden när vi var klara (typiskt manligt) ;-) SJälv satt jag faktiskt kvar och pluggade lite inför tentan vilket är väldigt välbehövligt! Jag måste helt ärligt lägga på högväxeln för att ro detta i land alltså! Men jag plöjde igenom emotion- och motivationspsykologi och förde anteckningar! Sedan bar det iväg till gymet för lite träning, sedan hem och fixa käk innan idol, som jag såg på hos Linda och Daniel. Ikväll gav vi även Linda lite uppfräschning i håret och lade slingor, jättefint! Så jag och Linda var lagom tjejiga medan Daniel lekte med sitt flygplan och Charlie matstrejkade och sussade på golvet :-)

Nu ska jag läsa lite och imorn är det upp tidigt till P innan seminariet och på eftermiddagen väntar det jobb! Just det hittade mej själv i postfacket idag med, kändes rätt komiskt!
Natti natti, sweet dreams!


japp en liten artikel om studentboende

i Halmstad, här är jag i mitt hem...


Fina familjen annorlunda! ;-)

Kommentarer
Postat av: Aless

Värsta snygga Halmstad kändisen ;)

2009-09-23 / 17:54:42     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Kalle

Åh, jag hittar inte reportaget på internet, jag vill ju oxå läsa! :)

2009-09-23 / 18:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?