Alla goda ting är tre...

Här har ni mina nya höstiga kärlekar som inhandlats under en snabbvisit i staden... Skorna/stövlarna är såklart från Nilson och jackan är från Levis och söta Alex! Vad tycker ni?

Som jag väntat på denna           Byte inför fototgrfen ;-)
underbara sko ;-) Galet bra
modell på den & bra pris!

Stöveln! Acne-kopia från Nilson...

Myspys i en påse...                     Tycker jätte mkt om kragen! Vad

                                               tror ni? (mamma vad tycker du?)

Nej nu måte jag sussa för att vara pigg & Glá på jobbet imorn, sussa gott godingar!
P & K

Kommentarer
Postat av: Madde

Mästerfotografen ;)

2009-09-26 / 03:06:21
Postat av: Tess

Du är som en höstdröm gumman vacker och snygg som få! Jättefina skor med!

Nu längtar jag snart ihjäl mig efter dig! Kysss

2009-09-26 / 10:09:01     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Linda

Skit snyggt!

2009-09-26 / 18:28:08     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Mamsen

Jättefin!Härlig krage och rolig detalj med resåren i midjan.Hösten närmar sig.Vi ses snart...

Kramisar ma.Pa hälsar!!!!!!!

2009-09-26 / 19:57:32
Postat av: Kalle Cat

Elin, det ser kanonbra ut! När ska du hjälpa mig att köpa skor?:) (Hmm ja alltså vanliga skor, men högklackat funkar ju även på vissa dagar... ) Haha.

2009-09-27 / 00:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?