Underbara vänner!

Dagen har spenderats med att hjälpa pappsen med lite virke för huset och lite skjutsning och hämtning av föräldrar :-) Men framförallt har jag umgåtts med Tessan, Atlas & Jacob! Vi har åkt bil ;-) Varit i stallet, frusit halvt ihjäl, ätit bullar, vart på stan, fikat mer hos farmor & farfar och haft en skön dag! Ni är helt underbara!!! På kvällen har jag varit inne hos mammaLivskraft, meningen var att jag skulle träna men jag bara degade istället, solade och mådde gott ;-) Nu ska jag slänga mej i soffan och imorgon ska jag upp till sjukan för att mitt knä ska invalidiseras och sedan innan det bär av hem till Halmstad ska jag få massage!! :-)

Sussa gott!!
P & K


Härliga Tess, Atlas & Jacob           Jacke & Atte


Vilka guldgossar! Sasse & Dorre


Småttingarna & jag


Lite posande vid hagen...              Jacke & hans nye vän Sasse!


bullar i bilen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?