Tjejmiddag!

God afton! Nu är jag precis hemkommen från en superhärlig kväll hos Linda tillsammans med Ida & Sandra. Vi har lagat middag, som Ida & Sandra varit och handlat. Det blev fläskfilé, klyftpotatis & rotfrukter med kantarellsås och sallad! Kantarellerna stog Linda Och den värmländska skogen för :-) Maten var hur god som helst! Sedan sneglade vi lite på TV men tjatade mest och Linda slingade Idas hår, som blev superfint! Sedan spelade vi spelet "Med andra ord" drack rödvin och snaskade lite sötsaker! Var en galet rolig kväll med många skratt om felläsningar och felsägningar, jösses vad galet kul det kan bli! :-)

Tack för en härlig kväll tjejer & Charlie :-)
Vill passa på att gratta och önska min vän Johanna stort lycka till med sin nyöpnnade blomsterbutik Bellis i Göteborg! Kommer bli helt super! Jag skulle varit där i eftermiddag på invigningen men tyvärr hade jag lite svårt att få ihop allt så jag ska åka upp så fort jag bara kan! :-)

Sussa gott!
P & K

Linda bjöd på GT som lite              Tjejerna & den goda maten!
fördrink!



Charlie tycker att det börjar bli dags

för sockar så han tog på sig en.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Kalle-Cat

Haha! Snyggt med sockar :) Tjejmiddag ¨låter riktigt bra Elin, nästa gång får du bjuda med Lisa ;)

2009-10-25 / 12:12:42     URL: http://vadablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?