Tisdagstripp & isiga rutor!

Ja ni är det vinter på intågande tro?! Imorse när jag skulle åka ut till stallet fick jag minsann skrapa rutorna på lille pärlan som var helt täckt i is! Väl ute i stallet hade vi en sadelprovare på besök och hon kikade även på P och hans sadel som hon tyvärr inte tyckte låg helt optimalt men heller inte allt för illa, så vi får stå ut ett litet tag till kanske med nådon pad under (vilket jag annars är helt emot) Så får vi kanske åka upp och försöka konstruera om sadeln lite :-) Sedan blev det att snabbt skynda sig till skolan och föreläsningen som var en kort en på 2 timmar, så efter det var det dax att åka ut till stallet igen och ta in P och polarna från hagen.. Som en skänk från ovan ringer Elin och undrar om jag inte vill ha hjälp! Jag ljuger lite och säger att, jo men det gör jag att bara för att få sällskap i kylan! ;-) Himla nice blev det och vi tog en tripp ut till Heagård där vi ska äta julbordet med klassen. På Heagård har de öppnat en urmysig inredningsbutik med helt ljuvliga saker som vi gosade runt lite i innan vi åkte vidare på vår spontana utflykt som tog oss vidare till Maxi flygstaden. Så nu ska jag nog ha handlat färdigt fram till nästa löning. Sedan åkte vi runt och letade lite bilverkstäder för att fixa upp Elins bil lite, väl framme vid rätt ställe står det på deras dörr att de flyttat ut till flygstaden!! Där vi nyss var, snacka oflyt så då orkade vi inte mer! Jag blev dumpad hemma och trampade raskt iväg till gymet och körde ett corepuls pass!

Nu blir det en skön kväll på soffan, ha de gött!!
P & K


Elin utanför butiken på landet                                Elin på väg in :-)


Hur vackert som helst! Å jag bara älskar spegeln!   Så himla fint! :-)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?