Största rycket!!

Jag har precis varit så duktig och oduktig man kan vara på samma gång... Hur går då det till? Jo efter att jag kommit hem från stallet där jag var hela förmiddagen och bara tog det lugnt! Ingen stress utan bara lugn och ro i regnet... Vi tränade i ridhuset och när P var i hagen en sväng passade jag på putsa all utrustning. När jag då väl var hemma var det meningen att jag skulle plugga efter att jag gjort mej lite soppa i höstrusket, istället börjar jag Rå-städa! Har nog aldrig haft ett sånt galet städ-ryck! Har omorganiserat under vasken, torkat och sanerat både på toa och i köket! Plockad bort massa överflödigt krimskrams, rensat tidningar, dammtorkat ALLT! damsugit, skurat och plockat om i kökshyllorna och till och med putsat fönstren! Är det inte bra galet!? Så det har ju gått sådär med plugget... Helt ärligt börjar jag få lite smått panik så nu måste jag göra ett litet ryck innan jag ska åka hem till Catta för söndagsmys med film & thaimat!

Ha en sköön södagkväll!
P & K

Puss efter träningspasset!           Nu är det väldigt gult utanför mitt fönster...


Keldas soppor är toppen! & extra gott blir det med
lite egna favoriter i :-)


Nu MÅSTE jag ta tag i detta!!!

Kommentarer
Postat av: jonathan

det är alltså nu man ska komma över? :)

2009-10-26 / 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?