Skräckblandad förtjusning...

Nu är jag hemma i Hstd igen efter fyra störtsköna dagar i Kd med mina nära & kära! Började min dag med att skjutsa mor & far till respektive jobb och sedan åkte jag hemma och slocknade i soffan innan jag var tvungen att vara på sjukan vid tio för att bli invalid - what a day! Nu fick jag ju tyvärr inte veta hur invalid jag är idag men det kommer på ett papper om en tid och det ska ju sjuttsingen bli intressant ;-) Men åtminstone var knäet stabilt och doktorn tyckte jag tränat så bra så! ;-) Efter avslutat besök på Karlstad centralsjukhus åkte jag ut till min puma TessIKEA och dejtade lite över en köttbullelunch - simpelt skönt! Sedan handlade jag en hel kasse med massa olika ljus, färger,former, dofter, hållare, stakar m.m är det höst så är det! Å då måste man ju mysa ner sig ordentligt! Vid två träffade jag underbara Katharina som har massage & kroppshälsan hos mammaLivskraft och fick mej en sjuhelvetes välbehövlig massage! Jisses kära ni... Det var med skräckblandad förtjusning vill jag lova! Snacka spänningar och knutor, väldigt märklig upplevelse denna gången, gjorde så ont att ögonen tårades och sedan rätt var det var så började jag skratta! Himla lustigt! Nu antar jag att jag kommer vara lagom mör imorn men de ska väl åtminstone vara bättre än innan :-) Har precis avverkat 4½ timme tåg också men nu är jag hemma i soffan och har lekt fakir! Fick en spikmatta av min kära mamma, jag har alltid varit väldigt tveksam till denna såkallade uppfinning men nu tyckte massören att det var jättebra om jag gjorde det... Så nu har jag legat i 10 minuter och det är ju sjukt vad man går in i en "annan" värld - även detta mycket märkligt!

Tack alla underbara för en fantastisk helg!
P & K

Vinkar hejdå till Lövhöjden           Behöver väl knappast nämna att jag
för denna gången, ses snart!      gillar höstmys...


Älskade mamma skickade med mej middag,          Lagom mör efter dagen..
Wilmas urgoda sallad med salami & chevré!
Jag saknar motsvarighet till Kd´s salladsbarer
i Hstd..

Jag gjorde ett ärligt försök och jag måste tyvärr erkänna att mina

fördommar falnade lite... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?