Ritsch Ratsch fillibombombom!

Jajjemen då var det torsdag kväll redan å imorn är det redan fredag, heliga dag!! ;-) Idag har det varit en sjukt effektiv dag som började med skola. När jag kom dit fick jag höra att tentaresultatet hade kommit och min puls skenade rätt så kraftigt så det minst sagt måste varit rent utav farligt så där på morgonen! Men när jag hämtat ut den och kollat resultatet blev det en sjukt bra start på dagen! Gjorde ett glädjeskutt inklusive skrik för mitt VG! :-) Sedan var der tre timmars föreläsning om anknytningsteorier. Hur bra och inspirerande föreläsning som helst! Sedan påbörjade vi någon nu "extra-kurs" som kallas Life skills- jag vet inte riktigt vad jag tycker än för idag var det väldigt flummigt men man får det ge väl nån mer chans! :-) Efter skolan åkte jag ut till P och vi red lite i ridhuset och väl färdig i stallet åkte jag till gymet och "dansade" lite Afro! Var skönt att röra på sig men jag känner mej väldigt seg i kroppen så det blir en lugn fredag och lördag, ingen träning! Imorn är det stall, skola och jobb som gäller innan det är kväll och då vankas det girls night hemma i Cattas nya lägenhet :-)

Sussa gott allihopa!
P & K


Nu blire läggdags, för jag är illa    En liten bild från gårdagens lekrunda

nog väldigt väldigt trött!              på Galgberget, härlig skog!


Elin tog även med mej hit, till Villa Älde! En fantastiskt mysig inrednings-
butik hemma hos en kvinna, ganska så nära sjukhuset.. Bättre kan jag
tyvärr inte förklara. Men den är helt klart värd ett besök, jag ska dit
sanrt igen! Perfekt som presentshop! Älskar att alla fina saker är så
unika, ingen massproduktion :-)

Kommentarer
Postat av: Aless

Grattis vännen vad duktig du är :) Usch inte långt kvar till min tenta nu... tror jag kommer dö av nervositet, har glömt bort hur det är att göra prov var ju evigheter sedan.

2009-10-23 / 12:09:32     URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?