Nattlig upptäcksfärd!

Imorse åkte jag som sagt ut till stallet och P för att fixa allt innan en heldag med föreläsningar när jag kommer dit ser det ovanligt stökigt ut i stallet och det är väldigt mycket halm utanför P´s box och då kommer Amanda och berättar att när hon kom så stod P´s boxdörr på vid gavel!! Och hon såg inte P någonstans, men han stog inne i boxen och kissade ;-) Vilken uppfostrad kille jag har som lärt sig att man gör sina behov i boxen! Nu måste jag ju säga att jag är väldigt glad att allt gått bra för grejjen är att ytterdörren till stallet var öppen även den och repet vi brukar ha för var inte heller uppe så han hade lika väl kunnat ha traskat ut, blivit skrämd och sprungit ut på bilvägen.. Tack gode gud att jag har världens snällaste pålle som stannade i stallet och åt upp i princip en hel back med päron och ett antal kilo extra hö, som tur är så verkar P må bra trots sitt nattliga upptåg lite trött verkar han men magen låter och han står och går, så jag hoppas att natten ska gå bra och tidigt imorgon bitti åker jag ut igen till min älskade buse!

Puss & kram med min älskade Panther prins!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Panthis då!! Tur att han är matglad! Skönt att det gick bra, läskigt när man börjar tänka på vad som kunde ha hänt... Han ville nog inte lämna sin häst-kompisar :)

2009-10-10 / 09:28:57     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: elin

Nämen! Är det inte en bild från mitt jobb??!!!! Djursjukan? Puss Kram!

2009-10-13 / 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?