Krussiduller i vardagen!

Har haft en underbart mysig och höstig eftermiddag, direkt när jag kommit hem från skolan och insåg att jag var helt ledig resten av dagen fick jag lite spått panik och cyklade över till Elin och vi gick ut på en underbar höstpromenad runt Nissan med Polly. Det har vart ett fantastikt fint väder idag och galet är det hur fint det börjar bli ute med alla färger!! :-) Efter promanixen tog jag ju även det utlovad passet på gymet, blev inte så grisigt som jag tänkt mej för jag tänkte bara på hur jäkla hungrig jag var! Väl hemma igen slängde jag ihop en pastagratäng med köttfärsås och grönsaker - väldigt kreativt ändå får jag lov att berömma mej själv med ;-P Väldigt gött! Lite senare mötte jag upp BellaHemköp och vi handlade massa frukt och gjorde sedan en måttligt stor fruktsallad som är helt slut nu! Samtidigt pratar jag med Simon på tele och Simon har nu myntat ett av min nya favorit-uttryck! Han sa nämligen; Åå va mysigt med myskväll å fruktsallad du har så mycket krussiduller i vardagen Elin!Jag bara älskar hur roliga uttryck han kommer med hela tiden :-) Såhär i efterhand börjar jag inse att det där med krussiduller kanske inte var något positivt för man brukar ju säga, inga krussiduller i olika sammanhang.. Men jag står fast vid att jag älskar att dagarna är fyllda av små krussiduller! :-)

Bella och jag har även haft en väldigt rolig afton och skrattat en hel del då jag berättade att jag inte kunde forma tungan till olika former och så kom vi på lite andra "under" i munnen exempelvis att man har en undre läppband ;-) Vi skrattade en hel del åt varandra, för man ser sjukt kul ut när man försöker göra konster med munnen! En lite tråkigare sak är att idag fick jag det bekräftat att min goa vän & kollega, som Bella är förmodligen flyttar till Frankrike till vårterminen, skjutsingen vad jag kommer sakna dej Bella!

Sleep tight!


Jäpp läppband på plats!               Gött vare!


Fantastikt fint längs med Nissan - vilka färger!!

Gött nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?