Jaha ja då va man nervös då...

jajjemen då var man nervös nu då för imöra smäller det ju, TENTA! Jag har varit läskigt lugn hela dagen å nu är jag toknervös istället ingen balans här inte... Har suttit och gått igenom det jag kännt mej osäker på idag, å visst jag känner inte alls att jag kan allt men jag vet inte heller vad jag inte kan så det är sjukt svårt att veta vad jag ska plugga mer! Så jag lägger ner, det som sitter det sitter och jag ska göra mitt allra bästa!! Imorn efter tentan sätter jag mej på tåget hem till Karlstad och det ska bli så himla härligt! Har köpt med mej två Girly-blaskor och med i väskan följer en vanlig bok ;-) Nu ska jag krypa ner under täcket och ladda mina batterier! Allt är fixat för imorn, sköna kläder framlagda, frullen är kirrad, matsäcken är ordnad och packningen hem till värmland likaså! Som jag längtar till imorgon eftermiddag!

Natti natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?