Jag har inte drunknat...

God natt allihopa! Här kommer ett litet tecken på att jag lever, jag har bara nästan drunknat i mina böcker, men bara nästan... ;-) Efter att jag varit i stallet imorse har jag avverkat ungefär nio timmars pluggstadsbibblan. Jag har i alla fall kommit någon vart idag och det är jag jäkligt glad för så nu börjar jag ju se ljuset ;-) När uret visade 19 bestämde jag och Catta att vi skulle ses utanför röda kvarn och hämta ut våra biljetter till filmen Bröllopsfotografen och sedan gå för att käka en bit mat :-) Det blev en perfekt avrundning på en dag fylld av plugg. Det var himla skönt att bara äta god mat och snacka om massa annat än bara skola... Efter att ha tjatat ett par timmar på Gastons fortsatte vi in i biomörkret med poppisar! Jag tyckte faktiskt filmen var bra, men Smala Sussie klass höll den tyvärr inte, men jag tyckte den var skön ändå.. Den var lagom för mej idag och är man från värmland så blir man ju inte direkt "stolt värmlänning" Men jag tyckte den var fin, ganska rolig och samtidigt ganska tragisk.. Nu måste det bli sängen för att orka hålla uppe farten på plugget imorn!

Sussa gott!
P & K


Tog en sen fika/lunch med Simon & Björn på Halmstads nya Hang out - Roberts coffee

sedan var det dags att återvända till glashuset...

Fina Catta myser på Gastons        Supergod pastarätt med serranoskinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?