Hemma i stugan på Ö:a!

Go kväll kära ni! Nu sitter jag hemma på Hammarö och har precis sett på inspelade idol! Sjukt bra det är när man kan spola förbi all reklam, såhär borde man alltid göra! :-) Nu brukar jag aldrig göra statements här på bloggen men helt ärligt vad händer i idol!?! Samma visa som förra året en av mina favoriter åker ut och istället så får en väldigt intensiv, störande & jobbig människa gå vidare.. Åtminstone är det den bilden jag får genom rutan, nu må det hända att hon är mysig privat men fan asså! Jag vill ha tillbaka Jon! Det handlade ju om Mariette, Tove, Erik & Jon åtminstone för mej! Nu ser jag på roast på Berns de e himla trevligt ;-) I övrigt har jag haft en underbar kväll! Promenarade genom karlstaden när jag anlänt till centralstationen bort till Alfie för mor och far var lite sena... Där möttes vi och hade lite kramkalas och åt underbar mat och drack gott vin! Härligt att vara hemma och hälsa på och nu sitter jag vid brasan och njuter av lugnet efter tentaperioden... Imorgon ska jag sova lääänge, ta en morgonpromenad (hoppas jag, men det ska tydligen bli pissväder) sedan ska jag till frissan och bli ompysslad, dessvärre är Bästa Pia sjuk :-( Stackaren har fått magsjukan å så himla typiskt när jag äntligen kan komma hem. Så nu är jag lite nervig att det inte ska bli bra för Pia är ju bäst av alla... Sedan blir det lite annat syssel och pyssel!

Sussa gott! Vi hörs imöra!
P & K


Min underbara mamma & pappa!


jättegoda plankan på Alfie!


Väldigt nöjd men trött!                 Här sitter jag så Jä*la bra! :-)
Kommentarer
Postat av: Linda

Åh Alfie!!! Världens godaste mat!!!

2009-10-03 / 15:30:53     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?