Heliga söndagkväll!

Avslutade dagen riktigt härligt med Filip & Fredrik tillsammans med Thaimat från Halmstads bästa ställe, hemma hos mysiga Catta & Jesper! Go mat och gött sällskap :-) Kan ju knappast bli bättre ;-) Sedan har vi kalasat på clementiner! Denna fantastiska frukt och vilket underverk som förgyller hela hösten och vintern! Love it! Blev en ganska tidig kväll dock för imorn ska jag upp tidigt och rida innan hela dagen ska ägnas åt plugg. Jag kommer hålla till på stadsbibblan så hälsa gärna på! ;-)

Ne, dags å nanna... Hörs imöra!
P & K


Nu ska jag mysa ner mej under täcket

& se det sista på Love actually :-)

Kommentarer
Postat av: Kalle-Cat

Wooho! Love actually är en fantastiskt bra film!! Kanske ses på stadsbibblan imorn, funderar faktiskt på att sätta mig där oxå!

2009-10-26 / 01:14:23     URL: http://vadablogg.blogg.se/
Postat av: jonathan

waah det är ju inte jul än! love actually i all ära, men det måste ju iaf vara minusgrader ute!

2009-10-26 / 14:30:25
Postat av: Elin

Det har ju redan varit minusgrader ju... Jag har nästan julkänsla! ;-) Ja håller me Kalle här :-) Goa ni!

2009-10-26 / 23:03:53     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?