Härliga helg!

Godagens allihopa! Hoppas ni mår bra och har en fin lördag :-) Jag har precis kommit hem efter stall & jobb, känner mig helt slutkörd! Så jag funderar faktiskt på att ta en liten tupplur vilket jag aldrig gör såhär mitt på dagen så det är fasen kors i taket! P och jag red ut en kortis imorse innan jag begav mej till jobbet, väl på jobbet blev det full snurr i butiken. Är himla kul när det är mycket att göra och dagen går så sjukt fort så när jag tittade på klockan hade jag slutat tio minuter tidigar egentligen ;-) Jag undrar om jag kanske börjar bli sjuker för jag är inte på topp idag heller, huvudvärk å grejjer så det är nog bäst att jag vilar lite innan jag är bjuden till Tias & Anders ikväll och ska orka det :-) Men det är ju trots allt lördag och helg, då orkar jag allt! ;-) Jag är helt klart förälskad i helgen!

Hoppade illa kvickt ur klänning & klackar när jag kom hem från jobbet och gosade ner mej i baggyjeans & slapparlinne - MYCKET skönare!!

Ha en härlig lördagkväll!
P & K


Nu blire en power nap!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?