Fullspäckat för flera!

Hej å hå vad dagarna går! Det är riiiktigt skadat hur fort veckorna flyger fram och det händer så mycket hela tiden att jag inte ens hunnit delge er på ett par dagar ju ;-) Men nu så, äntligen är den korta väntan över ;-) Gårdagen blev totalt fullspäckad på nåt mycket märkligt vis trots att jag egentligen var helt ledig.. Hur kommer det sig egentligen? Att man nästan alltid har som mest att göra när man är ledig?! Åtminstone så började jag dagen med en försovning vilket jag gjorde idag också - riktigt pinsamt!! Men tränade sedan med P för Eva och det gick super! Han var helt toppenfin att rida och fy sjutton va skoj det är då! Efter det så väntade det en stor hög med tvätt på mej hemma så de blev några vändor till tvättstugan innan jag begav mej ut på promenad med Elin & Polly vid Sperlingeholms slott... När jag kom hem blev det lite sporadiska knacka-dörr besök hos lite vänner, lämnade bland annat tillbaka en palll till Lina som jag "lånat" I typ ett halvår - även det pinsamt! Men nu är den i rätta händer igen och sedan gick jag över och kollade till Björn och Simon och då blev jag ju medsläpad på försenad tentafest! Vi tog bussen till Emil, sedan hem till Björn igen och sedan till kåren! Blev en riktigt rolig & spontan helkväll ute :-) Tyvärr resulterade detta i ännu en försovning, usch vad hemskt illa! Så nu är det skärpning på Dahlström som gäller!

Lite bilder från dagen!

Mycket nöjd P:son efter träning     Lille linslusen!


Emil fixade ihop tjejigt rosa        Bästa grabbarna grus!

& bebis blåa drinkar ;-)

mycket nöjd med chipsskålen!      Tias & Anders filosoferar...

Bjoerne B as Benny A                Björn & Simon é på gång! ;-)


Jag försökte mej också på Guran -
helt utan framgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?