Fredagkväll, och nu är dom här!

Nu är det heliga fredag kväll och jag har varit hos Elin & Mange tillsammans med Karin och Nicklas som också va me :-) Vi har ätit Thaimat som Mange stod för, bara att sätta sig till bords :-) Så himla snällt! Sedan har vi såklart sett på idol, druckit rödvin å ätit godis. Tyvärr var det ett lite tråkigt tema idag, men jag tyckte ändå det var rätt att Erika & Eddie hängde löst, enligt mig... Nu har mammsen och pappsen anlänt också och vi sitter i min lägenhet och myser! Jättekul att dom är här och imorn får vi se vad vi hittar på för kul, återkommer då! ;-) Har shoppat lite på stan idag tillsammans med Catta, jättehärligt att kunna ta en dag och gå runt och strosa utan stress, men dock tyckte plånboken att det var mindre bra! Ett par leggings, en jeansskjorta, en blus/tunika, en kofta och en halsduk fick följa med hem! Ujujuj, här kommer lite bilder på några av grejjerna... :-)


Urmysig stickad tub i höstiga         Fina leggings - från Gina

färger - från Vero moda


Gråsvart jeansskjorta, även den

från Gina


Polly, Elin & Karin                                                  Mange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?