Ett besök på fenomenet...

Pust & stonk nu ligger vi som tre strandade sälar här i min lya, en på soffan och en på sån uppblåsbar säng ni vet... Jag har behållt sängen för mej själv :-) Idag har varit en härlig dag! Började med morgonpromenad till konditoriet och köpte gott bröd och goda kakor! Det är helt klart så man SKA börja en helgdagsmorgon :-) Sedan åkte jag ut till P och strax efter kom mamma & pappa för att hämta upp mig! Bilen tog oss vidare till fenomenet, Ullared! Jag kände att jag var tvungen att introducera mamms & papps i detta fenomen som kommer på Tv til veckan, vilken galenskap det är! Men sjutton vilka fynd man kan göra asså :-) Det är ju helt sjukt hur mycket man tjänar... Så jag får väl förstå att folk är som galna! Men vi hittade en hel del bra och fina grejjer, nu på kvällen har vi haft hemma-mys med god mat och gott vin :-) Så himla nice att faktiskt strunta i kostymer och galna utklädningar, det har såklart sina ljusa sidor och alla ni som ska ikläda er rollen som pumpa eller va det nu må vara kommer ju få skit kul, själv säger jag gonatt nu! :-)

Vi hörs imorn! Då väntar det flytt för P :-)
P & K


Haha turister i Ullared - glammigt vare!


Käkar på BK, bildbevis att mamma faktiskt äter där ;-)


Så här har vi det nu! :-)                                         Ett av dagens inköp - tyckte den va
                                                                           härlig, båtbarn som man ä!

Kommentarer
Postat av: Kalle-Cat

Haha! Fantastiskt vad ni verkar ha det bra nu i helgen, av bilderna att dömma så är ju dina föräldrar störtsköna :D Lycka till med flytten av P imorn, kommer gå kanon! :)

2009-11-01 / 04:10:40     URL: http://vadablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?