En Riktigt Rolig fest med R!

Dagen har varit kalas och vi sålde i alla fall över förväntat på jobbet! :-) Vid strax innan sex kom världens snällaste Simon och hämtade mej, Malin, Sandra & Johan för att köra utt oss till Wapnö IP där det bjöds på 25 års kalas x2! Viktor och Jimmy skulle firas ordentligt och grabbarna hade fixat en så sjuukt bra fest! Vi fick till och med mat, efterrätt och fri bar! Hur goa är dom inte och käket var dessutom urgott! Vi var nog närmare 70 pers och det var himla kul med många nya & roliga ansikten! Maskerad är verkligen sjukt kul, och killarna hade satt tema R vilket var sjukt lyckat med ett väldigt roligt resultat och med bred variation, det var allt från boxer-Robert, till Rumpnisse, till rödluvan, till reseledare! Men Roy & Roger samt Ronny & Ragge var nog mina absoluta favoriter tillsammans med Ida som var en äkta resenär ut i fingerspetsarna! ;-) Var riktigt skoj!!! Själv hoppade jag i tävlingskläderna och var ryttare, kanske inte det mest kreativa ever men jag hade definitivt allt jag behövde! ;-) Det var en massa skoj med tävlingar, fotbollen, sång, dans och tjöt!

Tack för en superkväll och tack till alla som förgyllde kvällen och speciellt till värdarna och födelsedagsbarnen!

Sweet dreams! Här får ni lite härliga bilder från kvällen, Enjoy!


Ronja, ryttare & macken- Roger


Ronja, Ronny & Reseledaren var en del am mitt bords-
sällskap!


Ronny & Ragge fixar med polisongerna ;-)             Romaren & Rasmus på luffen!

Rosa rockbruden Vicky vann        Rockiga Sandra med en musche!

tävlingen och fick pris av mej!

Vilket gäng! Rambo, ryttare x2    Jag och söta Malin som rödluvan!
& rumpnissen!

Per som Roger Pontare!              sötaste Ida som världens mest klockrena

                                                resenär! :-)

Födelsedagskillarna! Jimmy &       Killarna hade snickrat ihop en fin sång
Viktor lyssnar till sin hyllnings-      och killen till höger en av mina lärare!
sång!                                         Kändes sådär kul när jag gick fram och
                                                 snackade med honom och undrade om vi
                                                 setts på en fest för ett tag sen.. Men icke!
                                                 han var bekant för att han var min lärare! ;-)

Killen med kvällens största röv!   En av reseledarna släpper loss!

Yjiiihaaa! Jag hittade även en      mister nästan kontrollen på pållen!
kär vän på festen - Hästen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul ni verkar ha haft och vilken väl arrangerad fest med roligt tema! saknar dig här hemma min ängel!

Kysss

2009-10-11 / 17:48:04     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?