Det hade ju en mening...

Nu missade jag ju hela poängen med min rubrik, Ritsch Ratsch fillibombombom! Grejjen var nämligen så här att jag red ju i ridhuset... Var lite lat idag så jag "orkade" inte byta från jeans till ridbyxor så när jag skulle hoppa uppP så säger det bara RITSCH!!!!! Mina favvo-jeans spricker i hela jäkla röv-sömmen! Snacka om att det kändes snopet, dragit blev det också... ;-) Så nu måste jag ju försöka fixa ett par nya Insight jeans, det är enligt mig dom skönaste och snyggaste jeansen, tyvärr lite kniviga att få tag på... Och dessa går verkligen inte att laga, inte på något sätt... :-(

P & K igen...
Kommentarer
Postat av: jonathan

naw, inge vidare där elin. ställ dig med bössan på skolan och skramla ihop till ett par nya!

2009-10-22 / 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?