Det blev en lyckad dag trots allt!

Efter morgonens lilla missöde med försovningen så blev det ju en jäkligt effektiv dag ändå trots allt! Hann ju inte käka nån frulle eftersom min käre klassis Elin ringde och väckte mej och frågade om jag var vaken.. I solklar förnekelse om att jag var vaken svarade jag mindre trovärdigt ja och försökte låta väldigt övertygande.. Hon genomskådade mej helt och hållet såklart ;-) Tur att man är född med eld i röven för jag var på plats illa kvickt! ;-) Sedan blev det en bra förmiddag i skolan och i pausen hann jag köpa kaffe och macka så jag blev människa igen! När vi slutat så åkte jag direkt ut till P och red i ridhuset och han var riktigt härlig idag också! :-) Efter stallet direkt till gymet för att möta upp Bella och gå på Corepuls.. Bella är sen, senare än mej till och med - himla märkligt tänkte jag men när jag ser henne fattar jag varför jag fick ett sms med godmorgon klockan tre på eftermiddagen! Haha milda makter hon såg inte allt för pigg ut så jag blev sjukt impad att hon kom och genomförde hela passet! Ansiktsfärgen skiftade till dramatiskt ibland med efter klassen hade hon bra mycket mer färg och var både piggare och gladere! Sjukt bra jobbat gumman! Just de, sats corepuls var en himla bra och rolig träningsform så nu kommer den bli stående på torsdagar! När vi var färdiga blev det hem en snabbis för att duscha och käka, sedan dirket in till stan och Morfars för att möta upp Elin och lägga upp lite angående intervjuen till veckan. När vi hade gått igenom det mesta blev det lite snicksnack över en chailatte och sedan for jag vidare till Linda, Daniel & Chralie! Var väldigt längesen jag såg dem nu igen så det blev en liten kvällsvisit! Vill också passa på att skicka en hälsning till min älskade karlstadtös Tess som är underbart duktig där hemma och idag har deras Atlas blivit av med kulorna så nu springer han runt med en tratt, så gulligt! Härligt att allt gått så bra till slut gumman! :-)

Nej nu måste det bli bingen för imorn måste jag upp tidigt för jag måste till P innan skolan för sedan åker jag, Madde, Elin, Catta & Ewa till Falkenberg på föreläsning! Ska bli himla kul att lyssna till Nisse Simonsson som skrivit boken varför mår vi så dåligt när vi har det så bra? Mycket måsten nu men morgondagen ska bli riktigt spännande och på kvällen ska jag faktiskt bara göra ingenting!

Sussa gott nu!
P & K


Goa Elin på Morfars!                    Känner ni igen den? :-)

Så söt bild!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?