Det ä la inte dumt å plugga asså...

Min måndag har mest bestått i plugg, åtminstone har den varit bokad för det sedan har ju vår effektivitet varit sådär - men alla har vi våra dar! ;-) Imorse var jag ju ute hos P och tränade i ridhuset och han kändes väldigt fin idag med :-) Direkt när jag var klar i stallet åkte jag hem till Elin för att plugga! Hemma hos Elin kan vi säga att vi mest var två övertrötta studenter med ständiga hungerskänslor! Vi började med lite soppa samt gick igenom morgondagens seminarium, lite övergripligt... Sedan försökte vi lägga upp examinationen och det gick bra men inte alltför fort! ;-) Vi har idag lyckats färdigställa utskrivningen av intervjuen åtminstone! Vi har gått en promenix med Polly längs med Nissan och när vi kom in igen gräddade Elin våfflor som vi ätit med glass & sirap :-) Sedan kom vi på en revolution också! Elin glömde ha i mjölk i smeten å hon tyckte att den såg konstig och tjock ut, som en deg liksom! Men attan va gott det blev ändå! Som scones i våffeljärn blev den första våfflan, det var sjukt gott så de kasnke kan va nåt att satsa på ;-) På kvällen har vi ätit tomatsoppa med korvmackor och sett på en av filmerna ur serien med Johan Falk :-) Skitbra film! Så nu blir det en stående tradition efter en heldag med plugg! :-) Nu ska jag sussa efter att ha haft lite hemmaspa här hemma.. Att duscha med släckt lyse och bara en massa levande ljus är underbart avkopplande :-)


Fint vid Nissan..                          Polly bland löven

Plugg-platsen                             Flitig åtminstone delvis...

Flitigaren ändå...                        Inte dumt alls! Jag kunde inte ens hålla

                                               mej en sekund! ;-)

Som terapi att fläta Elins hår...    Hade kvälls-spa hemma, underbart!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?