Brist på inspiration, vad gör man!?

God afton allihopa! Hoppas ni haft en fin dag :-) Min får man väl säga varit fin, men finare än så blir det inte idag... Har varit lagom kass idag också, jag får liksom inte till denna jäkla tentan! Jah är fruktansvärt fattig på både inspiration och motivation så jag MÅSTE ta mej i kragen, och jag avskyr att jag måste så jag lever fortfarande på hoppet att jag till på fredag har rockat över emotionell utveckling, ekologisk utveckling & utvckling av identitet och könsroller. På hoppet så kommer man väl i alla fall halvvägs?! Eller va tror ni?? ;-) Det gick ju åtminstone bra i stallet imorse ;-) Försökte få ur mig lite frustration på spinningcykeln förut det var nog ganska så bra för nu har jag varit lite mer produktiv i pluggandet. Just de!! Catta visade mej hennes smultronställe på stan förut, och vilket ställe sedan jag tyckte det va ruggigt härligt, Vintage room heter det och ligger på brogatan. Jag fyndade också med hjälp av Catta, hittade en riktigt nice skepparkavaj i strl för stor ;-) 200 ynka riksdaler fick jag ge - dagens fynd! Sedan hade jag sådan jäkla tur idag med. Min parkeringstid i stan hade nämligen gått ut 40 minuter innan jag kommer till bilen, när jag sätter mig i och ska köra kommer P-lisan!! Snacka om att jag borde köpt mej en lott! :-)

Nej nu måste jag inspirationssova! Om någon skulle kunna ge mej en paus i värmland skulle jag bli bra jäkla nöjd! Har sån hemlängtan!! Har aldrig sedan jag flyttat längtat hem så mycket... - Saknar Er!! Snart kommer jag :-)

P & K

 


Tog en Kaffe med Catta när vi "pluggat" klart. Hon

är bra go denna tjejen ska ni veta! :-)


Här har vi fyndet... Gillart skarpt! ;-) Tycker helt klart det var ett kap!

Tack Catta!

Kommentarer
Postat av: Tess

Nu har jag lagt upp filmen! Det är bara en kort snutt av hela uppträdandet men ändå något :) Jag längtar enormt mycket efter dig! Kyss min kärleksmums

2009-10-27 / 20:47:47     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Bella

Va fin den va!! :) puss

2009-10-28 / 19:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?