Ack värmland du sköna!

Äntligen! Vilken lättnad att man gjort första tentan på utbildningen, nu är det bara att hålla tummanra för att man klarade den också! ;-) Nu tar jag mina väskor och åker hem till Karlstad över helgen och ska göra en massa härliga saker! Rapporterar ikväll ;-) Nu ska jag sitta på tåget och dega i över fyra timmar...

Ha en härlig dag mina vänner och en speciellt härlig dag önskar jag min underbara Tess som idag fyller år! Glöm inte att gratta henne nu alla ni som känner henne! ;-)


Nu kommer jag somna göddigt gött
på tåget...
Kommentarer
Postat av: Tess

tack gumman du är för sweet! Ska bli så härligt att träffa dig ikväll! Kysss

2009-10-03 / 09:04:55     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?