Underlag är underskattat...

Ja ni detta är nog det tråkigaste inlägget ever för er som inte har med hästar att göra ;-) I alla fall början av det så hoppa ni en bit... ;-) Är precis hemkommen från stallet, en mysig men ruggig eftermiddag! Jag blev så ivrig att rida på den fina utebanan idag när jag var där och det fortfarande var ljust.. Så jag och P tog oss ett träningspass ute i stormen som Halmstad bjuder på idag, fruktansvärt isiga vindar ute! Men nu till det mer härliga, nämligen underlaget på banan är rena drömmen!!!! Det är helt sjukt härligt att rida där och jag ville verkligen inte sluta!! Snacka om upplevelse asså, det var det härligaste underlaget jag kan minnas! ;-) Nu sitter jag hemma och försöker tina upp från det fruktansvärda vädret med mellanmål och en kopp te, även så har årets snyggaste outfit kommit fram långkalsongen och überstora mys-tröjan! Nu sitter jag och inväntar Björn & Simon som vill fira att vi alla är klara med tentan, dom ska få lussebullar såklart och sedan ska vi till Catta som också vill fira! Kommer bli en bra kväll och med både Bonde & Grey´s på TV kan det ju bara inte gå snett ;-) Å så ska vi laga rödbetssoppa som Catta ville ge sig på, ska bli spännande!


Ser i alla fall väldigt gott ut! :-)



Kommentarer
Postat av: Aless

Tack vännen, och grattis själv till din tenta :) Vi får ta och fira oss själva lite grann när vi ses hemma i värmlandsskogarna :)

2009-11-05 / 09:13:28     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt! vad var de för slags underlag?! Nyfiken! Kram Johanna

2009-11-05 / 12:11:52     URL: http://misswarmland.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Johanna! Tyvärr kan jag inte ge dej exakt svar på vad vad det är för underlag- får höra med Tytti som anlagt den. men det är någon sorts blandning av flis och "massa" Väldigt härlig svikt i och tyst! Helt fantastisk! Jag ska höra med henne för jag är osäker, återkommer! Hoppas allt e fint :-) Hur mår hästen? Kram!!

ALess: Självklart ska vi ses jag e hemma fre-mån i vecka 46 som de ser ut nu :-)Pöss!

2009-11-07 / 00:15:42     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?