Tok-trött Te-kväll

Nu säger jag god jäkla natt!! Är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, blää så trist de ä! Jag längtar till fredag så jag håller på att bli tokig :-) Vill bara ha ledighet & hitta på massa roliga saker, tur att det snart är jul!! :-) Och tur att det är pepparkakstid så man kan få i sig lite extra energi, vilket är skadat välbehövligt när det regnar 24-7 och jag har en last med plugg! Nu ska jag krascha i sängen och drömma om nåt roligt!

Har precis druckit en stor kopp Rooibos Te som jag köpt ute i kvarnen, perfekt på kvällen då det är koffeinfritt & nu hittade jag en härlig sida med en massa mysiga Te-sorter, kryddhyllan.com kika in om ni vill ha härliga te sorter i mörkret vettja ;-)

Sleep tight!

 
Rött & mumsigt Rooibos te            Te´t finns på krydhylllan.com tillsammans med en mängd

                                                 andra roliga sorter... Det kliar i fingrarna! ;-)

Kommentarer
Postat av: Putte

Hej!



Kolla in chokladshopen.se så får du se något som garanterat får dig sugen!



Kram Putte

2009-12-01 / 03:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?