Pizza på slottet!

Go kväll allihopa! Har haft en alldeles underbar eftermiddag ute i Sperlingsholm det vill säga i stallet :-) Jag har bara myst med P och ridit, men idag märktes det att han var trött i kroppen så imorn så ska han få vila! Vid sju var det dags för stallmöte som sagt om det var ju mest att umgås och ha trevligt det resulterade i :-) Dock inget fika men däremot Pizza vilket var sju resor bättre! Cola och pizza med dessa underbara stall-kompanjoner! Jag är helt tagen av hur bra detta stället är, P trivs som fisken, alla är urtrevliga, sociala och roliga- sjukt vad jag trivs! Under mötet kom vi även på att i samband med vårt "julkul" ska vi ha Loppis! Haha så e ni sugna på att fynda till hästen eller er själv, håll utkik! ;-) En liten resa kan nog även komma att bli av framöver för oss, samt massa träningar - låter galet bra i mina öron! Jag hann ju absolut inte hem till min Tv-kväll så får väl se de på webben nu istället men först ska jag titta klart på So you think you can dance!

Imorgon blir det skola & jobb, efter jobbet troligtvis ett besök på Eva-salongen för lite omhändertagande och myspys innan det bär ut till en liten visit hos P.
Ha en go kväll!
P & K


Vackra Prinsen                             Jag & P


Sperlingsholms slott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?