Onsdagkväll & Fredagkväll...

Godmorgon allihopa, äntligen fredag igen!!! :-) Har haft en del att stå i därav den dåliga uppdateringen här på bloggen. I onsdags var vi ju hos Catta och hade middag innan jag skjutsade killarna vidare till Kåren. Igår var det en härlig dag! Började med att vi lämnade in tentan och hade utvärdering av kursen. Sedan käkade vi en lång lunch, jag, Catta, Björn & Simon. Sedan åkte jag och Catta in till stan och hon köpte de snygga Acne bootsen i brunt hos oss på Nilson :-) Vi tog bilen faktiskt för vädret var helt bedrövligt, sedan åkte vi ut till P och fixade i stallet. Trots att Catta inte är en hästtjej (än) så fixade hon massa saker, till och med så kratsade hon hovarna - modigt! Väl färdiga i stallet var vi STEL-frusna så det blev en kopp te under filten innan vi var tvugna att svida om inför kvällen som bjöd på Pizza Och vin hemma hos Pascal för att sedan bjuda på bowling och sedan vidare till Mårtensson för kareoke-kväll. En supertrevlig kväll!!!

Här kommer lite bilder från kvällarna! :-)

Att Simon tar soppa är väldigt kul... ;-)

Fortsatt roligt med Glass, blåbär & hallon!

Pizza kväll!

Random bilder från bowlingen!

Idag är jag ledig och har tagit rejäl sovmorgon! Snart ska jag åka till stallet och vid två ska jag möta Bella på stan för snackis & lunch! Ikväll är det given idolkväll!

Ha en superfin fredag!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?