Onsdagen som gick...

Igår hann jag ju inte dela med mej av vad jag hade för mej! Men vi var som sagt på IKEA i Helsingborg som faktiskt är ett rätt dåligt IKEA upptäckte ja.. Men kul hade vi förutom att jag blev så trött av att gå där så länge! Björn och Simon var helt otroliga!!! Killar brukar ju gärna dra ett löppass genom varuhuset för att komma ut så snabbt som möjligt men så var inte fallet här vill jag lova! Jag trodde fasen jag skulle stryka med där ett ta! ;-) När Björn inte kunde bestämma om han skulle ha vita eller träfärgade galgar eller hur fula grytunderläggen i kork är, jag menar de sakerna lägger man ju verkligen märke till ;-) Hihi! Ne jag hade sjukt kul med dessa gossar och lägenheten hans kommer bli skitsnygg!! GRATTIS till Simon också som ringde idag och berättade att han också fixat sig en riktigt nice lägenhet, så kul!! På kvällen var det ju Glögg och mys hemma hos Bella innan det blev natten...


Köttbullar såklrt! Liten = 16 :-     Björn & Simon

FYND!

Enda gången Simon visade sig        Björn bara steker!

svag ;-) Måste vart vid galgarna!

Fika var utan tvekan nödvändigt!

Hann bli både äppelpaj och choklad-

boll med kaffe :-)


ÄNTLIGEN!!! Glögg, peppisar med mögelost, lussekatter

& choklad :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?