Man gör ju vad man kan...

Huujedamäjj, detta är ju för jäkla träligt!! Har precis gjort ett bra konstaterande över att feber & tentaplugg inte klingar särskilt ljuvt ihop... Men jag tror det hela ändå börjar gå åt rätt håll för nu nyser jag som en dåre, brukar inte det komma i slutfasen?!? Men men jag gör vad jag kan, tog bilen de långa metrarna till Maxi förut och gick en runda och handlade det jag var sugen på, vilket tyvärr inte var så mycket, men tänkte att frukt måste ju vara bra och de flesta vätskor så som blåbärssoppa och juice kan ju inte heller vara fel.. Några Felix frys-soppor damp ner i kassen också, sedan avslutade jag lite vackert med en julmust! :-) Intressant va? ;-) Har även tagit mej ut till P i det hemska ovädret, min älskade kuse stod i sin box lika snäll och obekymmrad som vanligt, P är helt otroligt underbar och jag blev så glad av att se han så jag nog blev lite friskare med det samma, alla andra utom P och dogsen flydde som att pesten kom in i stallet när jag anlände, jag har nog skrämt upp dem lite ;-) Men i influensa tider måste man ju ta saker å ting på allvar!

Nu måste jag försöka nöta lite mer förbannat plugg innan jag tänker kapitukera lagom till Bonde & Grey´s!
Ha de gött allihopa!
P & K

Försöker...                                 Försöker ännu mer...

Detta borde ju hjälpa mej på traven i alla fall, juicen heter ju till och med Friscus! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?