Länkar!

Go morron go morron! Igår var en händelserik dag som bjöd på en impulstripp till Helsingborg. Det blev IKEA för hela slanten eftersom Björn ska flytta nu i helgen så jag och Simon agerade hjälp och åsiktsmaskiner ;-) Sedan på kvällen åkte jag hem till Bella & Daniel vi såg såklart på Tv, onsdag som det var men sen hade vi Glögg-premiär!!! Herregud det är baskemej ett gift det där, så gott! Vi körde fullt ut med lussekatter, pepparkakor med mögelostjulchoklad. Sedan hade vi lite datakväll för Bella har nämligen börjat blogga så jag fick försöka dra mig till minnes hur man gör med stilmallen och allt annat som jag är såå dålig på! Men när jag börjat läsa märkte jag ju att det fanns många grejjer som var väldigt lätta som jag inte lyckats med än så nu har jag äntligen LÄNKAT till mina vänners bloggar! Kolla in LÄNKARNA, det är det värt!! Har finner ni Tessan, Linda, Bella, Aless och Sandra som skriver om sina dagar!

Bilder från igår kommer upp senare för nu bär det av till skolan för föreläsning!
P & K
Kommentarer
Postat av: jonathan

m...wait for it..YS! var flyttar björn? nyhem? =)

2009-11-12 / 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?