Julbord & fest!

Redan söndag kära vänner! Hur fort går det egentligen? I fredags var vi på dunder mysiga Heagård och käkade julbord med klassen inklusive några av våra härliga lärare som ville följa med och festa till det :-) Hela kvällen var fantastisk, galet kul hade vi efter all god mat tog taxis & vänner oss vidare in till staden igen för en riiktigt nice fest hemma hos Anders & Mattias :-) Kvällen var så rolig att jag skulle kunna lägga upp alla 146 bilderna från kameran, men ska försöka sålla lite och dela med mej av lite smakbitar ;-)

Bildmara - Enjoy!

Simon & Catta!                            Tias & jag

Ett bord med klassisar                  Catta e Glá!

Hallands fläder i Anders strupe...    Simon hugger in på godiset!

Björn drar en historia om en         Snyggt värre!

kottes öde...


Simon drar en rövare!                   Ewa, jag och en chockad Elin ;-)


Catta & Jag                                 Glatt vare här! Vic, Catta & jag


Björn, simon, Elin & Pascale in action!


Lärarna, jag och Charlotte                                       Birgitta & Elin


Ska nog föreställa skönsång Anders & Birgitta          Madde!

emellan!


Ja de va dans, dans, dans....

Nu får det vara nog me bilder! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?