Helgen & Julmarknad på Wapnö

God måndagsmorgon allihopa! Hoppas ni haft en fin helg trots det förjäkliga väder som Sverige bjuder oss på... Min helg har varit fin har äntligen kunnat gå utanför dörren igen utan risk att förpesta min omgivning eller kola vippen av hosta eller snor, så nu e jag på G! Gjorde ett pass på jobbet i Lördags, vilket var väldigt efter längtat! Riktigt kul var det att komma tillbaka, tråkigt nog var det mitt allra sista pass med Bella innan hon slutar :-( På kvällen var jag i stallet och tog ett litet lugnt skrittpass på P innan jag åkte hem till soffan hos Elin & Mange och myste lite till Robinsson som resten av Sverige ;-) Söndagen var om möjligt ännu bättre, om jag ska fortsätta i min positiva anda! Tog lite sovmorgon och åkte sedan ut till P och fixade, Elin denna underbara människa kom ut och hjälpte mej så jag slapp fixa allt själv nu när jag är lite seg.. ;-) Hon är ju föör Go! Sedan ville Bella & Daniel ha med mej på julmarknad vilket jag inte tackar nej till! Sånt ÄLSKAR jag, så himla mysigt att bara gå runt och strosa bland tomtar & godis! Köpte både brända mandlar och Julkola som jag inte har mycket kvar av nu :-( På kvällen hade vi lite middagsmys och kokade rotfruktssoppa och såg på myspys-filmen The Holiday!

Nu sitter jag, Elin & Ewa på bibblan och jag måste återgå till plugget nu så vi hörs sen allihopa!
P & K


Töligt nöjda! (får lägga upp fler bilder sen för nu var
det bra jäkla segt...)
Kommentarer
Postat av: Bella

jag ser ut å ha ett ansikte stort som en fotboll på den bilden haha!

men oj va mysigt vi hade :)

2009-11-23 / 22:19:36     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?