Fullt ös & shoppat lös!

God afton allihopa! Idag har det gått i ett men på ett alldeles lagom sätt :-) Hade en dunderbra föreläsning imorse där mer än halva tillfället ägnades åt rollspel, gissa om det var kul! Min & Simons grupp hade det sjukt kul! Mina, Lottas och Carros tårar sprutade medan Simon körde på i barsk stil - sjukt kul! Ännu roligare blev det när Simon ringde och "skämdes" när jag slutat jobbet ;-) Efter skolan begav det sig alltså av till butiken, jobbet gick fint men när jag slutat blev det dyrt! Eller ja egentligen inte för så fina tillskott som nu utökat min sko-familj är jag mycket nöjd! Ett par dunder-varma vinter pjucks & ett par underbara partydojjor! När jag handlat klart av Jennie bar det vidare för kontokortet - hon behövde nog vädras, va längesen sist! Så på apoteket handlade jag välbehövlig Nezeril samt ett helt underbart ansiktsvatten i spray form samt lite Listerine. Sprang in i älskade Alex under min runda så vi kramades och tog lite sällskap innan jag gick ner på Form och utnyttjade ett presentkort jag fick från Linda & Daniel i mars. Meningen var att jag skulle gå på en behandling, men jag har ju fasiken aldrig tid så nu köpte jag mej lite nytt smink som var slut - underbart bra! Tog mej bort till Body shop också för dit hade vi fått en inbjudan, så när jag kom dit tog jag mej en fin liten korg, glögg och pepparkakor och gick runt och doftade och kletade in mej i diverse olika krämer ;-) Slutade med en ny efterlängtad body lotion till mej själv och några underbara julklappar! Efter en ensam promenad längs med Halmstads gator (inte en kotte ute i regnet) så åkte jag ut till P och hade lite kvällsmys :-) Väl hemma i lägenheten fixade jag en god lax-pasta och så har jag julpyntat lägenheten lite :o) Nu ska jag ta en go dusch och smörja in mej med min gooa lotion och måla naglarna i någon go färg innan det blir sängdax!

Ha en Goo kväll!
P & K

Fullt av belysning i staden...         P är tröttis & har vilodag...


Påsar, påsar, påsar, bara vanliga    Innhåll: Underbart doftljus från Durance, Soft focus-
påsar men så jäkla härligt det         warmth från id (warmth har utgått), ansiktsspray från
är!                                                Avéne - säljs numer på apoteket för bara 95:-, body
                                                    lotion med soft shimmer - Black velvet Apricot från The
                                                    body shop. Ja, å resten ser ni ju ;-)

Mina nya gosiga vinterskor!          Väääldigt sköna :o)

 


Kanske inte riiktigt lika sköna men

nog så snygga!


Juligt myspys! & på söndag är det ju första advent... :-)

Kommentarer
Postat av: Bella

Ååååh vilken go dag du har haft! :) Å mysigt har du fått det också.

Puss gums

2009-11-27 / 00:23:52     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: Linda

SNYGG SNYGG shopping!!

2009-11-27 / 14:20:10     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?