Fullsmäckat vare!

Go kväll! Idag har det varit en måndag som varit totalt fullsmäckad!! Började morgonen med att gå till vårdcentralen för att få vaccin, men det var ju kört! Helt SLUT på vaccin igen så det blev till att gå hem och äta frulle istället. Åkte sedan in till staden för att prova lite jeans som jag lade undan i fredags. Ni som följer bloggen vet ju läget med min spräckta brallor för ett par veckor sen! Må vara ett stort i-lands problem, men det blir ju helt fel i vardagen när favvo-jeansen som sitter på minst 3 ggr i veckan inte längre går att använda!! Så nu har jag sökt med lykta och förstorningsglas efter ett par nya favoriter! Men puh säger jag bara det har inte vart lätt! Men nu tror jag minsann ändå att jag funnit dom! Så imorse slog jag till efter att ha prövat dem en gång till :-)Ett par riktigt fina G-star. Dock var jag tvungen att lägga upp dom lite, så efter att ha betalt får jag gå ifrån affären utan en påse :-( De kändes ju inte alls kul! ;-) Lite fattigare åkte jag vidare ut till P för att fixa och rida, men någon ridning blev det inte för när jag skulle hämta prinsen i hagen blödde han näsblod min lilla putte! :-( Så det fick bli en vilodag för P idag.. Vid klockan ett bar det av till Gekås med brudarna! Vi har gått runt och varit lika tokiga som alla orginalen på tv! ;-) Men det går ju bara inte att gå in i det varuhuset utan att bli smått tokig ;-) Jag fick med mej en hel del bra grejjer hem, och sedan följde det väl med en del onödiga grejjer med men jag är nöjd! Nu har P fått ett kvällsbesök också, jag var tvungen att kika till hans näsa lite men det verkade bra så nu sitter jag hemma i soffan nyäten och var tvungen att knapra i mig lite ipren med efter denna fullsmäckade dag, men kul vare! :-)

 

Imorn väntar det heldag i skolan 9-17 med uppstart av nya kursen av individpsykologi, ska bli intressant!

Ha en skön kväll! P & K


Bella & Linda konfererar över Hello kitty prylar! ;-)


Linda i fullt fokus!                        Kanske det onödigaste köpet idag
                                                 men väldigt mysigt med ny mysdress!


Bra & välbehövliga saker: Trosor, strumpor, långkalsonger & skol-väska.


Nu har jag fått i mig lite vaitamains
också! Kokta grönsaker är det bästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?