Föreläsning x2 + stuprör, ingen bra idé!

Herre jösses kära vänner, vill bara säga er att idag har jag varit så trött så trött! Efter en heldag med extra insatta föreläsningar och gråregnigt värre, så är jag helt slut i skallen! Och sittandes i antalet timmar i ett par nya svinigt tajta jeans är inte att rekomendera! Detta har ju säkert de flesta av er redan fattat men för mej tog det tills nu ;-) Seriöst har jag fasen ont av dem! Va är det för galet med dessa stuprörsjeans!? "Träng på dej ett par mindre om du kan" Kan man det så gör man det, de tajta jeansens måste! Försäljarens bästa argument, du vet dom töjer ju sig så... Jag vet inte jag... Tur att dom är snygga! ;-) Nu ska jag studsa i betydligt skönare kläder - stallkläder! Ska ut till P för att rida och fixa innan vi har stallmöte ikväll kl 19 ska bli kul . sånt brukar resultera mest i fika :-) Sen ska jag skynda mej hem till Bonde & Grey´s...

Ha de gött! Vi hörs ikväll...
P & K

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha. lilla Elin, det är inte lätt ;)

2009-11-25 / 16:45:50     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: Elin

Never easy! ;-)

2009-11-25 / 21:34:45     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?