Fantastiskt bra dag!!

Ååå vilken underbar dag jag haft idag!! Började i skolan med en bra och rolig föreläsning med roliga övningar som resulterade i skadad hud av silvertejp! Det är vilt att gå psykologiprogrammet ;-) Fortsatte med att ta en snabbis med catta som vi börjat kalla det, Snabblunch och lite tjat. Sedan åkte jag och hämtade ut mina nya jeans och vad jag junde se hade de en sjukt bra sömmerska! Sen var det såklart dags för stallet där jag fixat och pysslat, vid fyratiden då Ida slutat red vi ut, jag & P, IdaEffe och CarroBosse - en jättehärlig eftermiddagstur i den härligt vackra naturen och vi hann hem precis innan det blev mörkt! :-) Blev en liten snabbvisit hemma sen för att hämta bikini, handduk och shampoo m.m och klockan sju kom Alex och hämtade upp mej, tillsammans med Malin och det bar vidare till Sannarpsbadet för en relaxkväll! Hur härligt som helst vi simmade lite som träning och jag sprang även med sånt sjukt hett bälte, så folk typ tror att man inte kan simma men det ska vara bra för knäet så då är det bäst att lyda ;-) Sedan bastade vi två gånger, var en väldigt speciell men ack så härlig upplevelse då de hade en kvinna som "höll" i bastandet ena gången var det eucalyptus och andra gången gran, så häller de på sånt vatten och står och vevar med en handduk typ - speciellt men nice! :-) Sedan badade vi även ångbastu och efter dessa bastubad hade vi nog svettats några liter tillsammans! Vi badade lite mer och bubblade i bubbelpoolen ett bra tag :-) En helt underbar kväll! Nu har jag ätit kvällsmacka och druckit te för att mysa ännu mer så nu är det dags att börja packa väskan för Värmland! Imorn bitti klockan 9 går tåget och snälla Simon kör mej till stationen!

Hörs imorn & mina värmlänningar, vi ses i helgen såklart!!
P & K

Kändes så sjukt rätt att spendera en torsdagkväll på detta viset så det
får ta och bli tradition från och med ikväll!


Nu är jag lagom mör ni!
Efter flera timmars bad, bastu och
dusch kommer jag sova som ett barn!

Kommentarer
Postat av: Bella

Mmmh va gott, det ser jättefint ut på bilderna! Jag vill också! :)

2009-11-13 / 00:40:28     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?