Ett Himmelskt helvete!

God dag! Sitter stationerad på bibblan och sände precis iväg min hemtenta!! Himmel vad gött det är, känner mig helt befriad, åtminstone kände jag mej lite befriad i nära två minuter när jag sprang iväg på toa! ;-) Väl tillbaka vid bordet inser jag den bittra plugg-verkligheten... Nu är det nämligen bara att ta tag i fredagens sals-tenta! Undra om de tänkte på att vi är helt vanliga männskor när de satte upp planen för denna kurs!? ;-) Men men trots allt plugg är det en underbar dag ändå! Fick världens bästa start på dagen, ett härligt morgonpass med P fick mej att vakna till ordentligt! Han var riktigt fin idag, dock fortfarande som en tickande liten bomb ibland ;-) Red i ridhuset lyssnandes till Tracy Chapman i CD-spelaren - riktigt nice start och P var mjuk och fin idag! :-) Nu ska jag ta tag i helvetes-plugget & längta till fredag eftermiddag som en apa!

Hörs ikväll!
P & K


Kommer va Gla på fredag!!
Kommentarer
Postat av: Bella

Plugga på gumman! Skönt att se att du lever, jag har längtat hela helgen :) Säg till om du hinner me en lunch på ons? Hade varit mysigt. Puss

2009-11-30 / 17:51:17     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: Tess

Vackraste bästis! Gud vad du är duktig som kämpar på så med allt plugg! Jag längtar så tills det närmar sig jul och du kommer hem! Tyvärr har jag ingen möjlighet att komma till halmstad innan jul. Ska försöka ringa dig igen sen men du kanske pluggar? :)

Kysss fin fina du!

2009-11-30 / 21:18:03     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?