En titt i arkivet...

Jag har ju inte direkt det mest intressanta livet nu när jag är hemma och är sjuk, vilket jag kanske inte har annars heller men va fan... Jag tror att jag just nu håller på med allt jag kan för att slippa plugget, eftersom min hjärna har tagit en paus så sitter jag och kollar lite i sommarens arkiv och längtar till allt utom att sitta inne å häcka i soffan! TACK alla mina underbara vänner som är så goa!

Nu när jag fått sommarkänslor från alla bilder så funderar jag på att dra på lite julmusik å hälla upp lite julmust så jag får julkänsla istället, vad tror ni? Inte är det väl för tidigt?! ;-)

Här får ni en liten tjuvkik från arkivet...





Näe nu år det vara nog! Orkar inte leta mera.... Nu får de bli julmust istället :o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad man längtar till sommaren nu när vädret är så pissigt!!

2009-11-19 / 18:41:24     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Putte

Folkabuss! Nostalgi!! :-)

2009-11-19 / 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?