En dag i hästväg...

Idag har det varit en riktig stalldag! Har gått i stallkläder hela dagen mellan 10-19, flyttat ut från Kullagård, ridit, städat, lunchat på Maxi-fiket och flyttat in i nya stallet - Sperlingsholm. P har skött sig ypperligt bra och såg väldigt lugn och tillfreds ut när jag åkte därifrån... Hoppas det går bra under natten och imorn ska han få följa med i de nya rutinerna direkt, så jag lämnar över allt till Ida som jobbar och jag tänker inte komma innan 13 tror jag :-) Hoppas på att han finner sig i allt nytt :-) Nu ska vi dricka te & äta skorpor här hemma - MYS!

Idag när jag tränat klart i ridhuset fick mammsen & pappsen rida lite me :-) Tyvärr lite suddiga bilder på Pappa, mamma var väl lite darrhänt ;-) Nejdå, mamma är väldigt duktig i sadeln faktiskt! Pappa satt förvånadsvärt snygg och P skötte sig galant!

Sussa gott!
P & K


Mamma rider på P , så fina!                                  Prinsen & jag


Pappa är riktigt modig! (synd att bilderna blev så himla suddiga) På bild två försöker han
på en hälsning också! :-)


En nöjd liten trio!




Panthers nya box...                                                     P myser...


En söt stallkisse.... - Faktiskt ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det ser super fint ut :) Jag och Charlie kommer i veckan och hälsar på!! P ser ut att trivas fint! Ringer imorn så fort skolarbetet är färdigt! Kyss

2009-11-01 / 23:15:22     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tror P kommer trivas mkt bra! Hoppas allt gått bra o så! Kul med föräldrar på besök! Men snart kräver jag en liten stund med dej, haha! :) Puss

2009-11-02 / 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?