Ännu en tenta bakom mej...

Jahapp då var ännu en tenta avklarad! Kan någon åtminstone ge en lite andrum här?! En hemtenta till måndag och ny salstenta samma fredag, förvisso inte så stor men ändå!!!! Bläk, tur att man börjar kunna se fram emot jul och på söndag är det ju första advent och allt :-) Efter tentan hade vi såklart mer skola med målavstämning och utvärdering, jag menar varför ska man få gå hem och vila? Bra onödigt va, och tentafester när var det man skulle hinna ha det?!? Jaja vissa tider på terminen ser tydligen ut såhär, så de e la bara te å bita ihopa! Efter skolan åkte ja ut till stallet och tog en härlig eftermiddag tillsammans med min Panther. Tisdag som det är så har vi ju ”Stall-Gunnar” i stallet så Gunnar mockade och halmade, så då är det bara till att pyssla om P och rida för mej- lagom lyxigt! Sedan ringde Simon och Björn och sjöng en sång för mej i luren när jag satt på hästryggen, lagom roliga ni grabbar! De sa att de ville ha ”sällskap” när de skulle handla en tältsäng plus mat, jaha men jo det kan jag väl sa jag.. Väl färdig i stallet och påväg inser jag att det egentligen inte var mitt sällskap de var ute efter, utan mina tjänster – det vill säga min bil! Taxi-Elin nästa ;-) Haha som tur var så blev vi nog nöjda med varandras sällskap till slut ändå och Björn bjöd på hemmalagade piroger med chokladpudding och vindruvor till efterrätt ;-) Sjukt gott! Vi lyssnade på Melissa Horn hela kvällen (mitt val), Simon prövade Björns foundation och hade ont i hjärtat medan Björn har något liknande ögoninflamation på G och gick och åmade sig över det, tålade inte ljus och gick runt med feting-brillorna hela kvällen – Lagom tuffa killar detta ;-)

 

imorn onsdag har vi extra insatta föreläsningar, sedan måste jag städa lägenheten och på eftermiddagen är det stallmöte också :-) Ha de gött så länge!

P&K

Middagsdax! Snyggt folk...

Hahaha lagom tuffa vänner man har! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?