Ack Värmland du sköna!

Nu är jag hemma i värmland och igår hade jag en fantastisk dag som bjöd på allt jag önskade mej! Tågresan gick fint, dock var det ersättningsbuss mellan Gbg och Trollhättan vilket var pest! Helt fullknökad va bussen men som tur är tar ju inte den biten så långt tid. Från Trollhättan läste jag nog så gott som hela vägen till Karlstad och leendet blev bara större och större då snön låg på träden utanför tågets fönster :-) Väl hemma i Karlstad var det ingen snö när jag kom fram :-( Men jag skyndade till Pia så var lika glad för det! Underbara Pia har fixat mitt hår, och hon är helt otrolig!! Jag vet aldrig vad jag vill när jag kommer dit men försöker förklara något som inte kan vara lätt att förstå för någon men Pia lyckas alltid!! Så nu är håret fixat igen och nästa gång blir dagen innan julafton, längtar redan!! Efteråt tog jag och mamma en liten sväng runt på stan och svängde förbi Happy kitchen och köpte mat :-) Världens bästa sushi och sallader! Lagom till idol kom älskade Tess ut till oss i stugan och vi myste järnet under filten vid brasan och pappa & mamma fixade glögg, pepparkakor och lussekatter, Lagom till detta började snön falla utanför! Såå mysigt! Idag ska jag besöka gamla stallet och ta en promenad annars är det ännu inga planer men Ikväll blir det i alla fall lite partajj! :-)

Ha en härlig Lördag!!
P & K



Myspys med min böna!


Lite mörkare nu...                       Men fortfarande rött!


Jättenöjd med håret & glad           På kvällen kom snön!! :-)
över att vara hemma i stugan!
Kommentarer
Postat av: Linda

Håret blev jätte fint!!! Gud vad mysigt ni verkar ha! Är så avis på snön!! Kyss!

2009-11-14 / 12:13:23     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ååå va mysigt me snö!!!

Pollen är rastad och det gick jättebra:) Fick hissa upp stiglädret x antal hål;) Du måste ha aslånga ben, att jag aldrig tänkt på det:)

Efter ett pass i ridhuset skrittade vi ut. Han höll på o skita ner sig när det kom en hund galopperandes bakom! Hahhaa, han fort iväg kan man säga stackarn.

Får hoppas vi slipper fasaner genom rutorna i morgon.

Ha det så kul i kväll!

Puss

2009-11-14 / 15:35:33
Postat av: Elin

ååå va mysigt me snö!!!

Pållen är rastad och det gick jättebra:) Fick hissa upp stiglädret x antal hål;) Du måste ha aslånga ben, att jag aldrig tänkt på det:)

Efter ett pass i ridhuset skrittade vi ut. Han höll på o skita ner sig när det kom en hund galopperandes bakom! Hahhaa, han fort iväg kan man säga stackarn.

Får hoppas vi slipper fasaner genom rutorna i morgon.

Ha det så kul i kväll!

Puss

2009-11-14 / 15:36:33
Postat av: Bella

Va fin du blev i håret gumman! och åååååh va mysigt me snö! Kan du inte ta me lite hem?

Puss tjejen

2009-11-15 / 20:11:33     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?