9 minuter räcker!

Gokväll kära läsare! ;-) Idag har det varit en intensiv dag som minst sagt började med ett skutt! Jag ligger i sängen och undrar varför jag vaknar utan att klockan ringer, det är ovanligt för att vara mej... När jag vrider på huvudet och kollar klockan inser jag ganska så kvickt att jag har nio minuter på mig tills jag ska sitta i raden bland min klasskamrater på obligatorisk kursintroduktion i individpsykoligi. Här snackar vi snabbaste morgonen ever!! Hoppade i mysdressen som låg vid sängen, drog på conversen med våld och kastade på mej jackan och något stickat pannband som låg i "Möss-korgen" Hann även få med mej en matlåda och jag kom i tid!!!! Snacka om att vara snabb - sedan var jag ju sådär lagom fräsch hela skoldagen igenom men det var ju mest synd om alla stackars vänner runt omkring.. Speciellt när vi skulle göra en rolig "Mingel-övning" som har med teamutveckling tec. att göra. Vi delades nämligen in i grupper där vi fick olika beteenden att anta vid samtal med de andra och vi fick så klart inte säga vilket beteende vi hade  - tror ni inte jag lyckas få att jag skulle stå väldigt nära personen jag samtalde med, ynka 10 centimeter!!! Det var ju inte direkt den optimala dagen för närgång ;-) Hann ju varken duscha, tvätta fejjan eller borsta tänderna - tack & lov för tuggummi ;-) Haha men det gick fint, efter skolan åkte jag ut till P och pysslade. "stall-Gunnar" är ju hos oss på tisdagarna så han mockade och fixade allt åt mej den sköningen så jag bara gosade med P och tränade i ridhuset. Vi tog det lite lugnt idag med tanke på näsblodet, men han verkar oberörd av det :-) Nu har ja tvättat och ska hämta upp tvätten ur tvättstugan innan jag tänker ta en varm dusch och sedan krascha i sängen!

 

sov gott allihopa! Vi hörs imöra :-)

P&K


P letar socker i min jackficka...     P undrar vad i helsike matte sysslar
                                               med och om hon verkligen tänker på
                                             bloggen nu... ;-) Men han är ju för söt
                                            min Panther!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?