Välkommen du sköna Fredagkväll!

Äntligen är det fredagkväll, det e la för jäkla gött va! Jag har precis kommit hem från en eftermiddag i stallet med Panther och Angela som ska hjälpa mej i stallet lite så jag kan vara lite hästledig ibland när det är mycket i skolan och så. Känns helt toppen att jag hittat en tjej med så sjukt bra inställning och skön attityd till allt, hon känns toppen faktiskt! Vi har grejjat och fejjat och jag har gått igenom alla rutiner och varit lagom mammig, Stackarn! ;-) Men hon varkar ta allt med sådan ro, vilket känns så skönt! Jag & P har tränat lite och Angela har iakttagit oss, för att få ett hum om vad det är jag pysslar med..


Panther & Angela efter träningen

När jag var på väg hem kom jag på att jag fått ett sms från adlibris, så jag åkte direkt och hämtade första omgången  "sommar böcker" som jag beställt! ska bli så gött att läsa nåt annat än kurslitteratur! Hoppas att solen tittar fram snart igen så man kan lägga sig ute i solstolen med en bok i näven


Några goa pocketböcker, mycket psykologi och mänskliga samspel,
Me like!

Nä nu ska ja hoppa in i duschen å sätta mej på min pall ;-) innan det bär av till fredagsmys och hemmagjord pizza

Ha en Go kväll! Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

När du äter den där hemmagjorda pizzan, lova att tänka på mig då... Gud vad gött!!! Och du, lägg den inte på smörpapper ;) Vi hörs imorn goding!! Kysss

2009-05-08 / 19:02:59     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?