talproblem, idétorka och snubbelincident

Herre jösses, vilken knasig pluggdag. Ingen av oss hade vidare skrivglöd eller idékanoner idag, alla var ganska sega och trötta, hungriga och nötta! Vi försökte strukturera oss i ett bra tag och efter ungefär tre timmar så lyckas vi, bra gjort av oss! ;-) Jag har åtminstone skrivit en inledning till arbetet och nu tänkte jag ägna hela resten av dagen till att skriva på min Story samt om självkänslans betydelse för motivation. Har ni några idéer? Bring them to me! :-) Jag hade en sån där dag när det jag vill ska komma ut ur munnen bara försvinner eller fastnar i någon sorts felaktig omloppsbana, jag fick helt enkelt inte till det idag. Haha sedan ska Matilde gå och köpa lunchmackor till tjejerna och när hon ska gå så råkar hon fastna i axelremmen till hennes väska som stod på golvet, gissa hur väl det gick!? ;-) Såg så roligt ut sånt som man likosm bara lyckas med när folk ser på! Men hon klarade ut det bra, men vi skratta så vi grät! Nu ska jag försöka fortsätta plugga, får nog lägga träningen på hyllan idag till förmån för pluggeriet!


Alex torkar tårarna efter skratt-attack, Jenny leker apa och jag leker nåt ännu värre..

Dags att återgå till lite effektivitet! Vi hörs sen XOXO
Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klar heta bilder! :) Vilken knasig dag!

2009-05-19 / 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?