Tack & Gonatt!

Nej nu kapitulerar shoppingdrottningen för dagen, helt slut av en dag på Ullared! Tack för idag tjejer, super-najs! Jag är så trött efter idag så jag har inte gjort allt för mycket ikväll, bara legat i sängen och tittat på Gossip girl och söndagsparty.. Middagen bestod av nudlar i från Tokyo! Glamour på hög nivå, det gäller att hålla igen lite nu när jag så gott som eldat upp kortet mitt idag.. Sedan försöker jag rensa mina skafferier lite med, för om exakt en vecka går flyttlasset över Laholmsvägen! :-) Jenny tittade ner en sväng med, mycket trevligt med lite fint grann-besök på en slapp söndagkväll :-) Var hos P prinsen förut med och han fick lite presenter från Ullared dock är det nog jag som är mest glad åt dom, men det är så himla kul att köpa nya grejjer till honom! :-) Han fick bland annat nya benskydd, vilket han varit i behov av sedan jag så gott som köpte honom. Dom passa som handen i handsken! Tack Linda, som hittade dem och tyckte att det såg ut som  P´s storlek :-)

Nu blire bingen! Sussa gott


P´s nya saker, benskydd,lini-shampoo,arnika linement,
pälsglans,läderbalsam, ryktskrapa och bad-hinkar :-)


Perfect match!                                         P:sson är mer än nöjd, och jag halv-
                                                                   ligger intill nästan lika nöjd, men jag
                                                                   gillar inte hö, än..... :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?