Superdag i Götet!

Dagen började redan vid fem-tiden imorse, mötte Rebecka i stallet tidigt, vi släppte ut hästarna i den härliga morgon och satte oss sedan i bilen och begav oss till Göteborg. Vi har varit på Conrad-träning i Härryda, första gången jag har haft möjlighet och det var så himla kul och lärorikt! Man lär sig så himla mycket på att titta på olika ekipage.. Så det blir många visiter på träningarna i sommar och framöver. Både jag och Rebecka höll dock på att frysa sönder inne i ridhuset, så vi fick gå ut för att lapa lite sol ibland :-) Johanna kom bort och gjorde oss sällskap med :-)

Jättemysigt och fint i Helgered!

Efter att Conrad var klar åkte vid hem till Johanna och fick oss en varsin härlig Latte från hennes fantastiska kaffe-maskin, jag vill med ha en sån! ;-) Sedan kom min saknade Ulrika förbi med och vi tog med oss hundarna och Peter för en lunch! Johannas förslag Beans and Bagels var super gott! Och varmt som bara attans i solen, så skönt! Är det sommar nu kanske? :-)

Johanna & Rebecka                             Den goda maten!

Vovvarna äter på varandra istället
                                     

Efter lunchen gick vi en mysig promenad längs med Hagagatan, kikade i lite härliga affärer också, det är så himla mysigt där! :-) Love it! Innan vi åkte tillbaka till Halmstad köpte vi lite glass med, för det var ju riktigt glassigt väder! ;-)

Ulrika, jag, Rebecka & Johanna


The man and the bitches ;-)

När vi var tillbaka i Halmstad efter att goa Rebecka kört både fram och tillbaka, mockade vi åt våra kära och sedan gick vi ut i kvällssolen och betade dem.. På väg hem svängde jag förbi Maxi, köpte godis samt bakpotatis och skagenröra ;-) Mumma! Nu har jag bara en lugn hemmakväll, laddar inför morgondagen, tidig uteritt, sedan kommer mina kära föräldrar hit och på kvällen är det inflyttnings ferre hos Sandra och sedan bär det av till Kåren tror jag :-)

Nu är det Berg flyttar in! Ha en superskön fredagkväll allihopsa!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser verkligen ut som ni haft en jätte bra dag!! Kyss

2009-05-29 / 23:36:09     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?