Soliga Lördag!

Åter igen vilket väder dagen bjuder på! Jag blir så glad av att vakna till solen, har nu ätit frulle och fixat iordning mej för en dag på jobbet, börjar klockan 11 idag, riktig lyx.. Ska jobba mellan 11-15 så jag klagar absolut inte på mina jobbtider heller, sedan ska jag åka till Panther och ta in samt fixa alla sysslor som ingår när man är med häst :) Panther ska dock få vila idag, bara gå i hagen och må gott i det fina vädret. Efter stallet ska jag åka till Linda som idag fyller år! Hela 23 år! Inte illa gumman.. ska bli mysigt!

Ha en toppendag, så hörs vi när vi alla fått lite sol i ansiktet !


Idag har jag till och med satt upp håret den vackra Lördagen till ära.
Har istället för att platta luggen kramat fram lockarna ännu mer och
förstärkt dem med spray.. Bu äller Bä ?
Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fint gumman!

2009-05-02 / 21:25:54     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?