Skratt-fest !

Är precis hemkommen från Harrys där vi käkat ruggigt god mat, hela styrkan! Alla 4:a pinglor från jobbet Jennie, Jessika, Isabella och jag. Var så himla gött och fasen va kul vi hade! Vi höjde verkligen upp hela stället ikväll, med mängder av galet roliga minnen och historier. Jösses vad vi skrattade, jag va ta mej fanken helt svettig när vi skulle gå! ;-) TACK för ikväll tjejer, inte långt till nästa gång nu ;-)


Lite bilder från kvällen! Jessika: lättare människa att fånga på bild finns ju ;-)
Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken bra rubrik! ;-) Kanske jag snor den! :-)

Jättetrevlig, jag är fortfarande mätt! Vi hörs, kram

2009-05-08 / 19:56:48     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?