Plugg & tugg

Så då var jag färdigtränad med, vad himla skönt det är när man kommer hem från någon form av träning, Galet nöjd och lagom mysig känner jag mej ;-) Kvällen ska försöka ägnas åt plugg nu, men det är 2 ½ men på 6:an ju, så vi får väl se hur bra jag lyckas med att ha fokus i skolarbetet, med kunskapande metoder och vetenskaplig teori hit och vetenskaplig teori dit ;-) Men ska verkligen göra mitt bästa innan det blir sängen, för imorn är det upp och rida tidigt innan jag ska träffa La familia i bibblan klockan 11. Nu ska jag äta lite "Kvälls-frukost" ,åt ju så himla mycket till lunch så är inte hungrig på mat mer idag, så det blev till att skiva lite jordgubbar! ;-)

Ha en mysig kväll! Puss & Kram


Här är mitt sällskap i afton, dags att hugga in...


Kommentarer
Postat av: Linda

Den där tallriken kan jag nästan göra vad som helst för att få just nu!!

2009-05-11 / 22:12:39     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?